در دنیای امروز آنچه که مدیران سازمان ها و موسسات خدماتی را


در عرصه رقابت متمایز و پیروز می گرداند،فرایند تدوین برنامه ریزی

استراتژیک موثرمی باشد.در اقتصاد امروز با وجود بانک های


متعدد و رقابت پیچیده آنها مدیریت این موسسات مستم برخورداری


مدیران از مهارت های مناسب استراتژیک جهت تعامل صحیح با


محیط داخلی و خارجی سازمان می باشد که این مهم نیز نیازمند


شناخت مدیران از استراتژیک SWOT یعنی قوت ها،ضعف ها،فرصت ها


و تهدیدات می باشد.هدف این مقاله پس از بررسی مدل SWOT جهت


الویت بندی عوامل کلیدی داخلی و خارجی استراتژیک استفاده از مدل کمی


QSPM می باشد تا عملکرد مدیران بانکرا مورد ارزیابی قرار دهد.

دانلود کتاب در ادامه مطلب:

در دنیای امروز آنچه که مدیران سازمان ها و موسسات خدماتی را

در عرصه رقابت متمایز و پیروز می گرداند،فرایند تدوین برنامه ریزیاستراتژیک موثر

می باشد.در اقتصاد امروز با وجود بانک های متعدد و رقابت پیچیده آنها مدیریت

این موسسات مستم برخورداری مدیران از مهارت های مناسباستراتژیکجهت

تعامل صحیح بامحیط داخلی و خارجی سازمان می باشد که این مهم نیز نیازمند


شناخت مدیران از استراتژیک SWOT یعنی قوت ها،ضعف ها،فرصت ها


و تهدیدات می باشد.هدف این مقاله پس از بررسی مدل SWOT جهت


الویت بندی عوامل کلیدی داخلی و خارجی استراتژیک استفاده از مدل کمی


QSPM می باشد تا عملکرد مدیران بانکرا مورد ارزیابی قرار دهد.این مقاله از

لحاظ هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش تطبیقی می باشد تا پس از محرز

شدن نقاط تشابه و تمایز مناسب ترین راهکاراستراتژیکجهت برتری در عرصه

بانکداریتدوین و تنظیم شود.

دانلود کتاب :

مقاله برنامه ریزی استراتژیک در بانک

مدیران ,استراتژیک ,داخلی ,swot ,رقابت ,سازمان ,الویت بندی ,بندی عوامل ,عوامل کلیدی ,ها،ضعف ها،فرصت ,swot یعنی ,عوامل کلیدی داخلی ,خارجی استراتژیک استفاده ,عملکرد مدیران بانکرا ,بندی عوامل کلیدی
مشخصات
آخرین جستجو ها