در دنیای امروز آنچه که مدیران سازمان ها و موسسات خدماتی را
در عرصه رقابت متمایز و پیروز می گرداند،فرایند تدوین برنامه ریزی
استراتژیک موثرمی باشد.در اقتصاد امروز با وجود بانک های
متعدد و رقابت پیچیده آنها مدیریت این موسسات مستم برخورداری
مدیران از مهارت های مناسب استراتژیک جهت تعامل صحیح با
محیط داخلی و خارجی سازمان می باشد که این مهم نیز نیازمند
شناخت مدیران از استراتژیک SWOT یعنی قوت ها،ضعف ها،فرصت ها
و تهدیدات می باشد.هدف این مقاله پس از بررسی مدل SWOT جهت
الویت بندی عوامل کلیدی داخلی و خارجی استراتژیک استفاده از مدل کمی
QSPM می باشد تا عملکرد مدیران بانکرا مورد ارزیابی قرار دهد.
دانلود کتاب در ادامه مطلب:
در دنیای امروز آنچه که مدیران سازمان ها و موسسات خدماتی را
در عرصه رقابت متمایز و پیروز می گرداند،فرایند تدوین برنامه ریزیاستراتژیک موثر
می باشد.در اقتصاد امروز با وجود بانک های متعدد و رقابت پیچیده آنها مدیریت
این موسسات مستم برخورداری مدیران از مهارت های مناسباستراتژیکجهت
تعامل صحیح بامحیط داخلی و خارجی سازمان می باشد که این مهم نیز نیازمند
شناخت مدیران از استراتژیک SWOT یعنی قوت ها،ضعف ها،فرصت ها
و تهدیدات می باشد.هدف این مقاله پس از بررسی مدل SWOT جهت
الویت بندی عوامل کلیدی داخلی و خارجی استراتژیک استفاده از مدل کمی
QSPM می باشد تا عملکرد مدیران بانکرا مورد ارزیابی قرار دهد.این مقاله از
لحاظ هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش تطبیقی می باشد تا پس از محرز
شدن نقاط تشابه و تمایز مناسب ترین راهکاراستراتژیکجهت برتری در عرصه
بانکداریتدوین و تنظیم شود.
دانلود کتاب :
مدیران ,استراتژیک ,داخلی ,swot ,رقابت ,سازمان ,الویت بندی ,بندی عوامل ,عوامل کلیدی ,ها،ضعف ها،فرصت ,swot یعنی ,عوامل کلیدی داخلی ,خارجی استراتژیک استفاده ,عملکرد مدیران بانکرا ,بندی عوامل کلیدی